hoppas

Fick stanna hemma idag med, men om jag är hemma idag så tror jag nog att det ska vara bra tills imorrn. Det måste det vara för då ska jag och Linnea övernatta i vagnhärad hos Elin. Sen på lördag morgon sticker jag och brudarna iväg med tåget till den stora staden.
Har inte så där jättemycket pengar just nu men lite små saker kan det nog bli. Men det är mysigt att bara gå runt och ha det bra i stockholm. Jag hörde också att det skulle bli fint väder till helgen, stort plus!

Nehe, nu måste jag ta och plugga som jag borde ha gjort i förrgår och igår med. Men jag kom på andra tankar.

lyssna på den här låten, den är underbar. Puss!


Kommentarer
Postat av: nea

Vi ska ha det bäst! :D<33

2009-04-23 @ 20:06:18
URL: http://weitzes.se
Postat av: Anonym

_pacpacpacpacpacpacpac

pacpacpacpacpacpacpacpacpac

pacpacpacpac__pacpacpacpac

pacpacpacpac__pacpacpacpac

_____pacpacpacpac

___pacpacpacpac

__pacpacpacpac

__pacpacpacpac

_pacpacpacpac

_pacpacpacpac

pacpacpacpac

pacpacpacpac

pacpacpacpacpacpacpacpacpacpac

pacpacpacpacpacpacpacpacpacpac

pacpacpacpacpacpacpacpacpacpac from denmark ;'/

2009-05-24 @ 11:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0