Mysig dag.

Sthlm igår var mysigt. Åkte dit för att köpa väska och jeans. Jeansen som jag ville ha på "gul & blå " fanns inte kvar inne i city så det blir att fixa det på söder på lördag. Som vanligt när jag åker till stockholm så blir det oftast lite mer grejer än jag tänkt. Igår blev det dom här söta "depeche" skorna på bilden och lite annat smått och gott.

Idag blir det påsklunch hos farmor. Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt, eftersom jag måste upp tidigt på lördag när vi ska till stockholm och kolla på BOUNCE. Wiiiee! jag är redan uppspelt!

Kommentarer
Postat av: CECILIA-FOTOBLOGG

din blogg är fin och jag länkar dej på min pusspuss<3

2009-04-10 @ 17:11:52
URL: http://ceciliahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

åh, tack gumman! din är också superfin<3

2009-04-10 @ 21:03:16
Postat av: roniis

fin blogg snyggis, <3

2009-04-11 @ 22:30:36
URL: http://ronjadeboer.blogg.se/
Postat av: Anna

tack detsamma gumman. jag länkar dig;)<3

2009-04-14 @ 14:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0