superhelg!

Helgen har varit mysig med mysigt folk. Min helg började bra redan i fredags då vi hade NO-prov i skolan. Provet gick väldigt bra med tanke på dom få timmarna jag hade lagt ner på att plugga till det. På fredags eftermiddagen tog jag, Elin och Linnea bussen till Vagnhärad. Kvällen vart inte riktigt som vi hade tänkt, den blev bättre! Vi ringde Chrille och Sebbe och bestämmde att vi skulle träffas i Trosa, så vi åkte dit. Där träffade vi också massa annat trevligt folk. Bl.a. Filippa och Sara. Vi frös, så vi följde med hem till Sara. Tack alla som var med där för en mysig kväll.

Sen på lördagen vaknade vi hemma hos Elin. Vi gjorde oss iordning och gick iväg till stationen. Sen tog vi tåget till Stockholm. I Stockholm gick vi runt och hade det mysigt. Vi avslutade dagen med en glass i kungsan, där vissa tog värmen på allvar och badade i fontänen.

Inlägget kommer uppdateras med bilder.

  




Kommentarer
Postat av: filippa

jag älskar er, ni är superbra <3

2009-05-03 @ 21:34:13
URL: http://filippajosefina.blogspot.com/
Postat av: linnea

haha jag är snygg (y)

i love u <3

2009-05-06 @ 19:11:59
URL: http://weitzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0