Toppenhelg!

åkte upp till stockholm i lördags morse. gick runt lite på söder och köpte ett par "puss & kram" jeans, äntligen!. Vi åt lunch och gick sen tillbaka till hotellet. Där gjorde vi oss i ordning och gick sen iväg mot orionteatern. där skulle vi se på bounce.

Bounce caution var det bästa jag har sett. Dom är helt grymma! har ni inte sett dom så tycker jag att ni ska göra det. Jag fick dansa tryckare med en av dansarna, Filmon och följa med upp på scen. Jag var helt överlycklig kan jag säga. Jag kom på mig själv flera gånger med att bara stå och gapa för det var så bra. Jag måste bara säga att dom har riktigt snygga kroppar också.

Sen på söndagen gick vi bara runt lite i stan. På kvällen var vi på middag hos min pappas tjejs bror.



Kommentarer
Postat av: linnea

åh lyllos dig, vill också se dom.

finfin blogg gumman <3

2009-04-13 @ 20:36:49
URL: http://linneaats.devote.se
Postat av: Anna

dom är grymma!

tack, detsamma<3

2009-04-14 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0