badhuset

Hej där! Idag var jag och Josefin barnvakter igen, så vi tog med små-grabbarna till badet. Där jag inte hade vart på hur länge som helst kan ju tilläggas. Tre timmars hoppande från kanten, rutschkane åkning och lek. Nu är jag helt slut kan jag säga. Men det var roligt faktiskt.

Imorrn ska jag ta picknick korgen, okej jag tar nog väskan men ändå. Då ska jag iallafall traska iväg till vallarna och möta tjejerna för att avsluta sommarlovet med en mysig picknick. För det är ju faktiskt sista dgen på lovet imorrn. Usch jag är inte pepp alls på att börja skolan igen. Men nu jävlar, om man får säga så, ska jag satsa mer på skolan. Det behövs och sen om jag klarar alla mål och lite till så väntar en laptop till jul och det är ju inte helt fel heller.

kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0