hejhej, eller nått sånt.

Nu har jag packat väskan och sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Sen ska jag bo där i en vecka. Usch nu börjar skolan på torsdag också, men som tur är så mjukstartar vi med två halv-dagar. Sen i helgen har jag ingenting planerat än så länge.

Jag skrev ju ingenting om vad jag shoppade i sthlm så jag måste bara tipsa om ett läppstift från FACE. Har letat efter ett rosa, men har inte hittat något. Det här var perfekt, lagom rosa och matt. Sen måste jag bara visa den här supersnygga skjortan från GANT som jag fick av mamma och magnus, tack så mycket!


på bilden är det lite glansigt för att det är blandat med lypsyl, annars är det perfa!


älsklings-skjortan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0