jag älskar er

Jag har kommit på att jag älskar min släkt otroligt mycket! Vi hade en jättemysig kräftskiva med lekar, massa prat och skratt. Haha, vi skulle gå och lägga oss och jag tror att det tog en timme innan vi kommit fram till vem som skulle ligga var o.s.v. Det slutade med att Per(morbror) blev placerad i en hästen säng med hunden, mormor och morfar på varsin ledd i en stor soffa, mamma och Magnus i en 120 säng och jag, Jakob och Josefin i en stor dubbelsäng, haha! Vid åtta-tiden vaknade jag av en stor blöt puss i ansiktet av Svea, hunden. Det slutade med att hon låg i sängen på mina fötter.

"-jag kan göra mussepigg på kalle anka"

"slappt könsorgan - fladdermus"

"-båda eller en? jadå!"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0