normal?

Hej där snyggingar!
Det blev inget inlägg igår kväll för datorn hade fått fnatt, så det gick inte alls som jag ville. Men iallafall så skrev jag ju att jag skulle in till stan och möta mamma och gå till banken. Men som vanligt när jag åker in till stan så följer det oftast med något hem. Så jag köpte en mysig tröja på JC och en gulligt skärp på MQ. Sen träffade jag mormor och tog en fika och pratade lite med henne också.

Haha, mitt i dett här inlägget har jag ränsat mina byråer och snackat med Josefin massa, haha och så skulle vi prova ett par strumpor, så vi provade en var. Nu sitter jag här med en strumpa och den andra är på väg hem till lilla kungsladugården, haha.

Men tillbaka till igår, när jag kom hem kom Josefin hit en stund, sen skulle hon iväg. Haha, men kl två på natten cycklade jag bort till rondellen och hämtade henne igen, nej vi är fan inte normala. Kl 6 imorsse somnade vi, så om jag ens lyckas ta mig utanför dörren idag så är det ett under.

 
klickklick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0