sing for your life babe!

hej där alla sötnosar! Det har verkligen varit dålig upptaderig här på bloggen den här veckan. Men jag är hos pappa nu och den är datorn är så seg att jag liksom inte har gjort mig besväret att sitta här förns nu.

Veckan har faktiskt vart förvånande bra med tanke på att vi började skolan igår. i skolan igår gick vi bara igenóm vad som ska hända den här terminen ( vilket verkar vara en hel del mer än vad det brukar!) och fick nya böcker och så. Sen gick jag, Elin och Linnea och satte oss på coffe house och tog en latte och pratade skit. Sen gick vi vidare hem till mig och vid nio tiden cycklade Linnea hem och övernattade Elin här.

Idag i skolan tog vi det också väldigt lugnt. Bland annat så körde vi jeopardy, haha? Sen slutade vi vid halv tolv precis som igår. Då följde Linnea och Elin med hem hit igen och vi bakade scones och drack te. Haha, ja vi gillar att fika och sitta och snacka. Sen sjöng vi också, det förvånar mig att inte grannarna kom upp och sa till oss, haha. Nej nu måste jag gå och fräscha till mig lite, för nu ska familjen ut och äta. Imorrn blir det Eskilstuna och hälsa på släkting och eventuellt Linnea på kvällen. Sen på söndag blir det förmodligen ikea och köpa sängbord och lite annat så att det äntligen kan bli klart på mitt rum. Usch, vilket tråkigt inlägg tycker ni säkert, men nu vet ni i alla fall vad jag har haft för mig.

kyss!

Kommentarer
Postat av: ronjaa

ingen "typ en festival" ? :(

2009-08-21 @ 23:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0