Stockholm - the voice, shopping, grönan

Hej alla söta läsare! Nu är jag hemma igen efter stockholms-helgen. Helgen vart helt klart toppen. Vi åkte upp tidigt på lördagen och jag och Josefin gick och shoppade tills fötterna inte orkade mer, då smet vi in på ett muffinsbageri och tog med oss en muffins upp på hotellrummet. Sen fixade vi oss och gick ut igen för att kolla på the voice. Det var jättekul faktiskt, trots regnet och den läskiga tårgasbomben. Vi märkte inte av den eftersom att det hände längre bak i publiken. Någon rullade iväg en tårgasbomb mitt i publiken så det var massor med folk som fick försöka pressa sig ut och några svimmade. Sjukt att någon ens kommer på idén.

Sen på lördagen gick vi på grönan. Det blåste lite så katapulten och fritt fall var avstängda, men annars var det toppen! Jag åkte insane tre gånger. Först med Jakob, sen med Josefin och sen med Jakob, Josefin och Gustav, haha jag älskar'n!


kärlek på myströjan på bilden som jag fick av kusin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fin

2009-08-16 @ 21:33:12
Postat av: vilma

anna , du är så sjukt fin!

2009-08-16 @ 22:46:28
URL: http://vilmaglantz.blogg.se/
Postat av: kusinen

Det var toppen, så himla bra vi hade det :D

men måste säga kleenis som inte åkte Tilt.... ;O

(nästa gång).



Nu kollar jag sista minuten resor till tunisien, ska du med? :D<33333 älskar dej <3

2009-08-17 @ 11:50:38
Postat av: kusinen

Det var bäst i storstaden. Super myss med hotellet och allt.

Grönan.. ja lite kleen och inte åkte tilt men nästa gång ;)

älskar dej vännen <33

2009-08-17 @ 12:53:47
Postat av: Eminem

Du har så stor o fin ass.

2009-09-04 @ 14:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0