typ en festival

Hej på er!
Helgen har vart toppen. Började med en mysig middag på voyage med pappa-familjen i fredags. Sen på lördagen tog vi med oss farmor och åkte till eskilstuna för att hälsa på min kusin Erik och hans roliga mamma Anna. Sen när vi kom hem kom linnea hem till mig och vi käkade lite och fixade oss för att gå ut till vallarna och "typ en festival" Vi gick dit med Ronja och sen träffade vi massa annat trevligt folk där.

Haha, Promoe kom dit och alla var helt galna. Nån lång idiot som stod framför mig stod och hoppade med en galning och inte nog med det, han hade en ryggsäck som hoppade med honom och jag säger bara att det var trångt, så fattar ni resten. Sen drog Ronja tag i mig och vi gick längre in i alltihop. Då kommer nån annan knasig person och skvätter zingo i håret på mig, sen börjar han snacka massa och ställer zingoburken på nån annan snubbes huvud. Haha, sen drar han tag i mig och börjar dansa, sen drar nån annan åt andra hållet och tillslut är jag helt borta. Vi lyckas ta oss ut ur publikshavet och tar en vinglig cykeltur hemmåt. Sen sommnar Linnea och jag som stockar.

Idag följde Linnea med oss till stockholm och gick på ikea, vi fixade lite grejor till mitt rum som jag sa att vi skulle. Tack pappa och Ann!

puss!


me and Nea i bilen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

knasknas!



(söötisbild!)

<3

2009-08-24 @ 16:56:00
Postat av: Anonym

/ronja ;)

2009-08-24 @ 16:56:28
Postat av: neaow

Vi är bäst att ha det bäst!

Och bäst på att ha roligt :D

Jag iiiiiiiiiiiiilskar dig bubbas! <3

2009-08-24 @ 19:43:32
URL: http://linneaweitzes.blogg.se/
Postat av: linnea

jag tycker dina ögonbryn ser super fina ut , nopprar du bara dom eller hur gör du för att få de så fina ?

blir glad för svar :)

2009-08-25 @ 20:37:35
Postat av: anna

åh, tack så mkt! vad glad jag blir.

jag har ganska mörka och välformade ögonbryn, men för att få en jämn färg så använder jag Depends mörkrbruna ögonbryns färgning. Sen noppar jag och använder HMs ögonbrynspenna. Haha, nu vet du

2009-08-26 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0