vännskap

Pratade med Linnea i telen ett bra tag. Hon berättade en massa saker som hade hänt och jag hoppas verkligen att allt löser sig nu. Jag har hört det så många gånger, att du ska sluta göra som du gör. Men den här gången är det på riktigt, eller hur? För din egen skull Linnea.

Vi pratade också om hur viktigt det är vårda vännskapen med sina närmsta vänner. För ingen vill ju bli sviken av sina bästa vänner. Jag har tänkt på hur viktigt det är att ha bra vänner som man kan lita på, för vad skulle jag göra utan er? Jag har också tänkt på att vännskap faktiskt är viktigare än kärlek. Jag och Linnea har blivit osams på grund av killar ett par gånger, men det är så jäkla onödigt bara. Killar kommer och går, men vännskap består. Dessutom så är vännskap som en slags kärlek.

kram.

Kommentarer
Postat av: nea

undrara hur många gånger vi har suttit i flera och pratat i telefon om allt och ingenting, blir nog nåra dygn om man ska räkna alla gånger ha?

alla dom roliga och lyckliga timmar, dagar, veckor, månader och år som jag har haft tillsammans med dig har varit dom bästa i mitt liv, och dom åren där som vi gled ifrån varran ett tag, var nog dom sämsta i mitt liv, för jag har börjat att inse, att utan dig så fungerar inte mycket. utan nannis vid sidan så blir det ingen hel nea, så är det bara.

många gånger har vi bråkat, men jag tror fanimej att det är syskonkärlek.

tillsammans har vi sett och gjort så mycket, och så ska det fortsätta att vara. för vem hade jag varit om inte du hade funnits när jag växte upp...?

orden "jag älskar dig" har nog aldrig haft så stor betydelse som när jag säger ddom till dig.



tack för att du finns, min vädursvän (a)

2009-08-10 @ 17:14:32
URL: http://linneaweitzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0