det knallar och går...

Även om sommarlovet är långt och slappt, så tycker jag ändå att det är stressigt på något sätt. Det är så mycket man ska hinna med innan det är slut - träffa vänner, resa, åka ut på sjön, åka och bada, tälta m.m. Men man ska absolut inte klaga, för det är ändå helt underbart!

Spenderar en hel del tid i stugan så det blir inte så mkt bloggande därför. Men snart ska det nog finnas internet där ute också. Som jag sa så ska jag iväg till kreta nästa vecka så nu har jag inhandlat ny bikini och lite så. Jag håller också på att kolla på en ny kamera, det lutar åt att det blir en nikon.

kram!


Kommentarer
Postat av: lisa

vart ska du åka ?

2009-07-04 @ 10:39:42
Postat av: carro

snygg blogg! allt bra med dig idag?



Ha en super bra dag!

Kram

2009-07-04 @ 10:56:18
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0