hemma!

Nu är jag hemma från Almyrida, Kreta. Det har vart helt underbart där, men det är ändå skönt att vara hemma igen.
Under resan har jag: varit på en båtutflyckt, blivit naffsad i benet av en fisk, solat, ätit massa grek-sallad och glass, åkt bil i bergen och blivit åksjuk, vadat ut till en ö, badat m.m.

Jag är inte brun, men jag är iaf inte kritvit längre. Jag har solat massor varje dag, men har ändå bara blivit lite brun.
Jag har tagit massa kort med nya kameran, så när jag kommer till mamma och kan ladda in bilderna i datorn ska ni få se lite av dom.

Imorrn ska jag träffa en efterlängtad Linnea, på måndag en efterlängtad Elin och sen är en efterlängtad Josefin ett måste. Det är massa andra jag inte har träffat på ett tag också som jag gärna vill träffa i veckan.

vi höres bbys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0