underbara kusin, du är värdefull

Igår efter Josefins konfirmations-firande åkte hon och jag hem till mig. Sen cyklade vi ut till tjuvholmen, där vi mötte massa andra. Trots det dåliga vädret var det ganska mysigt. Men när det blev för kallt cycklade vi hemåt. Haha, jag trodde jag skulle dö under våran cyckeltur hem. Men vi kom hem helt oskadda som tur var. Hemma blev det massa prat hela natten om allt och ingenting.
Idag var vi skapligt trötta så det blev inte mkt gjort från våran sida.

Jag borde nog börja packa lite för vi ska kanske åka till stockholm redan på onsdag och sova där. Sen går planet kl.06.00 på fredags morgonen typ. Vilket betydet att vi måste vara på arlanda redan vid fyra på morgonen, oouuff!

pusshej!



kusinerna, ursäkta min mindre snygga min.

Kommentarer
Postat av: linnea

du tycker att erat plan går tidigt på morgonen lilla gumman,

i höst när vi åker hem från oman, så är det först nio timmars flygtur, med mellanlandning, sen e vi hemma tjugo i fyra på morgenen, låter inte det ännu härligare? :D<3

2009-07-06 @ 23:39:40
URL: http://linneaweitzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0