"a-lags-dag"

haha vilket namn....

En Trött Anna gick upp och duscha och fick skäll av mamma för att jag alltid duschar en timme typ, haha.
Sen tog jag cykeln till rosvalla för att vi skulle samlas där med alla 7:or. Hade nån stafett och nått, Tråkigt så jag passade på att snacka med två brudar istället. Det behövdes, och ni? vi glömmer det här nu!

När vi slutade gick jag och Elin bort och pratade med min kusin som också var där. Vi tre åkte hem till mig och åt. Haha, måste bara påpeka att jag och Josefin är grymt duktiga på att laga mat!
Josefin åkte tillbaka till rosvalla och elin och jag bara tog det lugnt, sen skjutsade jag henne till bussen.
Och, ja nu sitter jag här igen. Trött som bara den!

kisses!


Kommentarer
Postat av: JENNIE

vi glömmer det, vi börjar om sötan!

<3

2009-06-13 @ 22:12:04
URL: http://jenniemmatsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0