sextondejuni

Första dagen det verkligen har kännts som sommarlov. För det har ju inte precis vart så att man har behövt slita ut solgasögonen, men idag tittade solen fram. Tummen upp på det!
Har mest tagit det lungt. Först bara vart hemma, men sen cycklade jag in till hamnen och tog en glass och snackade lite med pappsen som åker iväg till spanien imorrn, hoppas ni får det bra!

Nu är jag jättetrött så jag ska ta och gå och borsta gaddarna och sen gå och lägga mig. Så jag är pigg imorrn när Elin kommer och plingar på dörren runt ett.

godnattsovgottdrömsött

Kommentarer
Postat av: ronja

ska du inte med till spanien?<3

2009-06-17 @ 22:39:23
URL: http://ronjadeboer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0