skolavslutning, grönan...

Dålig uppdatering kan jag ju erkänna. Jag får som vanligt skylla på att jag har haft en del för mig.
Bara därför får detta bli ett långt inlägg, men ni orkar ju läsa såklart!

Skolavslutningen i Torsdags blev faktiskt helt okej. Ingen sol, men ändå ganska varmt. När vi hade slutat så gick vi till "Choys garden" och åt, som jag sa att vi skulle. Det var jättemysigt.

I fredags drog jag och nåra av tjejorna iväg till stockholm för att gå på grönan. Vi hade supertur med vädret och det blev en jättemysig dag. Vi åkte den nya, Insane. Åh, jag älskar bergochdal-banor! Men en sak som jag har lärt mig när jag är på grönan, är att jag aldrig ska åka extreme igen. Jag mår alltid så illa efter den. "NRJ in the park" var där också, så vi fick se Måns och Mando Diao.

Linnea och Elin övernattade här igår, så nu måste jag skynda mig att städa upp innan mamma kommer hem och får en chock, haha!


Såhär söta var tjejorna på avslutningen!


Grönan!


Kommentarer
Postat av: ronja

fytusan vad HETT!

miss you darling

<3

2009-06-17 @ 22:42:20
URL: http://ronjadeboer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0