uppåt!

hejhej snyggingar!

Jag är dålig på att blogg på helgerna. Men datorn får inte speciellt mycket uppmärksamhet av mig då.
Men nu blir det en "snabbgenomgång" av helgen bara därför.

Fredag: Tog bussen till Elin i Vagnhärad med Thelin, Tess, Ronja och Elisabet. Vi Hade det mysigt och kolla på film, lagade middag och pratade. Värd kväll tjejer!
Lördag: Åkte bussen hem från Vagnhärad och gick sedan hem och dusch och fixa mig. Sen åkte vi bort till nåra på middag med familjen. Kollade på Sverige-Danmark. Usch på Sverige som förlorade.
Söndag: Sovmorgon och sedan iväg till min efterlängtade kusin. Vi hade en del att prata om eftersom det var ett tag sen. Vi kollade också på Twilight, mums!



tjejorna, i pyamas och allt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0