bra brudar

Ojoj, nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men det har helt enkelt vart mycket annat att tänka på.

Valborg blev supermysigt tillslut. Jag, Elin och Sara åkte in till Trosa och träffade lite folk och hade det trevligt. Sen blev det att åka hem till Elin, där vi pratade och hade kul ända tills vi var så trötta att alla tre slocknade. Kvällen var lyckad förutom krossade glas och strömavbrott, haha. Hoppas att ni också hade en bra valborg.
Imorrn ska jag umgås med min kära kusin hela dagen, viket jag ska bli kul eftersom att det var ett tag sen.

Kanske att det kommer ett litet inlägg imorrn med.


sötnosarna Elin och Sara


Kommentarer
Postat av: kim okeijn

hej vilken fin blogg du har, måste fråga hur gör du så du kan lägga in vidioklipp som den där låten du har :)? Finns på bdb kimcrazy

2009-05-02 @ 21:47:32
Postat av: ronja

hahah söttissar



älskar er!

2009-05-04 @ 14:30:49
URL: http://ronjadeboer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0