Grillkväll

kvällen igår spenderades med lite trevligt folk. Tog med oss korv och marshmallows och gick ut i skogen och grillade. Sen blev det film hemma hos Linnea. Alla var trötta, så efter tre filmer somnade vi, haha.
Gick upp och åt frukost på morgonen och jag kollade igenom gammla bilder på Linneas dator, minnen.

Sen hämtade mamma mig och jag följde med ut till stugan. Målade för att tjäna lite extra pengar, kan behövas till sommaren. Målade i bikini så fick lite färg och lyckades såklart också bränna mig på ryggen, sånt händer!

  

haha, bilderna är käcka!

Kommentarer
Postat av: linneat

haha på bilden till höger. x)

<33333

2009-05-31 @ 10:12:37
Postat av: josefine lindkvist

jag älskar din blogg anna, den är så fin :)

hoppas du mår bra <3

2009-06-03 @ 11:17:14
Postat av: Anonym

HALLÅ????

Ni dricker 2,5????

2009-07-18 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0