shake baby!

Idag var det det gamla hederliga dansuppvisningen. Vaknade upp med min kära kusin, klockan halv åtta! Vi skulle vara i sporthallen kl. 09.30. Trodde vi, eller jag. Men när vi kommer dit så visar det sig att min grupp inte skulle träffas förns kl. 12.15. Det stod alltså fel på lappen. Jag håller humöret uppe ändå. Sen fortsätter dagen i samma bana så när vi ska äta lunch på den lilla tiden vi fick över, så är ju ingenting öppet såklart. Jaja, det fixar sig sen i alla fall, men då när det väl har löst sig så ser jag att det är ett stort hål i mina nylonstrumpbyxor. Aha, så det blir bara att rusa in på åhlens och köpa ett par nya.

Sen när vi kommer tillbaka så är det bara att träna, träna, träna! Då börjar dom där små jobbiga fjärilarna ta plats i magen. Jag brukar faktiskt inte vara speciellt nervös på uppvisningen, men idag vet jag inte vad som hände. Jag skakade kan jag säga. Men trots det så gick det bra, enligt mina kära vänner och pojkvän i alla fall.


Kommentarer
Postat av: eliiin

du var riktigt duktig gumman ! :)





pusssen

2009-05-04 @ 07:36:37
URL: http://carlssonseliin.blogg.se/
Postat av: ronja

du/ni var sssssupeeer bra ,<3

2009-05-04 @ 14:29:20
URL: http://ronjadeboer.blogg.se/
Postat av: Anna

åh, tack!

det värmer verkligen(:

2009-05-04 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0