världens bästa kusin Josefin!

Igår åkte jag hem till kusinerna och sov där, mysigt med film och prat. Sen imorrse åkte jag med dom till Norrköping.
När vi kom hem följde Josefin med mig. Först åkte vi och handlade och skrattade åt i stort sätt allt i hela affären. Sen åkte vi hem till mig och spelade buzz och sjöng singstar. Men efter ett tag tröttnade vi på att sjunga och började slå med mickarna på knäreflexerna istället.

Haha, sen bestämmde vi oss för att ta en lite promenad. Vi gick först på en skogsväg, men när vi hade byxorna fullla av årets kull av fäsingar bestämmde vi oss för att hålla oss till asfaltsvägar istället. Vi gick runt och pratade och pratade och promenaden blev inte så liten, för vi var borta i över två timmar.

lite bilder från våran "lilla" promenad.

    

klickbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0