14/10-09

Det är jäkligt dålig uppdatering här hörrni! Men det får ni nog tyvär räkna med ett tag framöver. Så fort allt börjar släppa i skolan ska jag blogga som bara den! det lovar jag. Jag tror ändå inte att ni skulle vilja läsa inläggen om jag gjorde några om dagen, för just nu skulle dom inte vara speciellt posetiva. Det här har jag skrivit förut, men på skolan där jag går så sätter man upp egna mål och sen måste man själv se till att allt blir redovisat och så. Då är det ganska lätt att man skjuter upp saker hela tiden och tillslut upptäcker man att man ligger en hel massa veckor efter med allt. Ungefär där är jag nu.

Så nu sitter jag här med en kopp te och pluggar, som vanligt.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0