tjena mittbena!

Redovisade engelskan idag och det gick suveränt!
Efter skolan fick det bli en sväng på stan med brudarna Linnea och Elin. Imorrse så glömde mobilen att vi skulle till skolan så den har varit hemma idag. Jag har alltså inte kunnat få tag i någon eftersom att jag inte har nummer i huvudet och folk har inte fått tag på mig. Då tänkte jag att jag skulle gå till mammas jobb eftersom att det inte går att betala med pengar på bussen och bankkortet ligger hos papi. Men iaf, när jag kommer fram till mammas jobb så är det stängt. Fan! tänker jag och börjar gå, men så ser jag mamma i bilen och då är hon precis på väg att åka, snacka timing!

Ikväll är det dans och jag har både huvudvärk och ont i kroppen, men det fixar sig nog.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0