ljuva höstförkylning...

Det är tur att jag har mina kära vänner, det är dom som påminner mig när jag glömmer att uppdatera bloggen. Sen är dom ju bra på en hel del andra saker också, men det ska jag inte skriva om nu.

Det har inte blivit speciellt många roliga inlägg på sista tiden. Men jag har vart krasslig till och från och då blir man inte på bra humör. Förutom alla dessa förkylningar så älskar jag hösten. Det är så mysigt att gå långa höstpromenader ta varma sköna bad, tända massa ljus och mysa ner sig i soffan framför en bra film när regnet smattrar mot fönstret. Tycker inte ni det? Imorrn är det iaf höstdagjämning, så då är det höst på riktigt! 

Nu ska jag gå och smaka lite paj som mamma har bakat. Ha en bra kväll!







bilder från förra hösten. Kärlek till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0