Elin gästbloggar

Hello, anna sa att jag skulle vara seriös så jag ska försöka :D
och vart ska jag börja .. jo, efter skolan gick jag och anna på stan (wow) seeeen gick vi och hyrde en film (ännu mer wow) fast det gick ju som det gick, den var från 15 och jag skulle försöka hyra, sen ville han kolla på mitt legg och då sket det ju sig, men inga sura miner vi fixade det med andra metoder (jag vet vad ni tänker på och det är fel!)
och jaaa, sen åkte vi och handlade, jätte kul.
och nu på kvällen har vi vart med antonbubbelubben, hehe ja anton alltså.
det var nice, vi åkte upp till våning 16 och kollade på utsikten :D (min ide)
nejmen, sen kollade vi på tv också, och anna satt lite outsider och bläddra i en skolkatalog, he-he
så nu är vi trötta, jajajaja så vi ska väll dra oss tillbaka och kolla på vår film eller nått :D
nice va?
ha det bra allesammans, och jag vet att jag är bra på att blogga tacktack! :)
puss
anna hälsar med en puss hon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0