gästledare

Hejsan!
Har nyss kollat på taken en gång till, åh den är så bra! Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag lägga mig och läsa en bok som skolan tvingar mig att läsa. Det enda posetiva med det är väl att boken funkar som sömnmedel så att jag somnar snabbt. Det är ju bra eftersom att jag ska träffa min älskade kusin imorrn och så ska vi ta en sväng på stan, fika lite och sen ska vi åka iväg och skutta med småbarnen. Ja, alltså hon är ledare för en jazzgymnastik-grupp med små knattar. Jag skulle ha vart ledare jag med, men det blir förmodligen till nästa termin istället. Så imorrn blir det att vara gästledare, mysigtmysigt!

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: kusinen,

Jaa super kul med smågliin ;)

Nästa gång är det du och jag som är ledare och då j**** blir det tufft :P haha älskar dej <33

2009-09-30 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0