helgen

Hej på er allihop!
Jag har haft en jättebra helg faktiskt. I fredags var vi på "flickan som lekte med elden" som jag sa att vi skulle. Den var skitbra! Men jäkligt läskig. Det var på ett ställe i filmen som hela biosalongen hoppade till och Josefin skrek, haha. Efter bion följde jag med Josefin hem och sov hos henne. Sen på lördagen åkte vi iväg till Norrköping och kollade på Jakobs cup. Grattis till andra platsen! På kvällen var jag bara hemma med pappa. Längesen jag var hemma en kväll med bara pappa, så det var mysigt.

Idag har jag vart på första konfirmationsmötet. Haha, gudstjänster är inte riktigt min grej måste jag säga. Nej, nu måste jag kila, ska iväg på yoga med kusinen.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0