humörsvängningar

hej sötnosar!
Dålig uppdatering kan jag erkänna. Men jag har vart hos pappa två nätter och där är datorn så seg så det är därför. Men det blir ändring då vi ska köpa ny.
Jag har gått runt som ett åskmoln till och från hela dagen. Jag vet inte varför. Humörsvängningar? Mängder av jobbigt skolarbete? aa, det är nog någon slags blandnig hörrni. Puss på att dansen började idag vilket får mig på topphumör direkt. Och på Ronja som var en ängel idag, ja det är hon alltid för den delen. Nu tycker mamma att jag borde gå och duscha, så det är väl bäst att jag gör det. pigg och glad kexchoklad! hum? nej.

sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: ronjaponja

naaw gulllis, sånt är kul o höra!

du är en liten ängel du med annipannanni !

pussss

2009-09-10 @ 16:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0