plugg, bio och rävar

Ganska så skön dag idag faktiskt. Skola först där det var helt okej lugnt, sen hem och plugga och lite så bara. Tänkte gå ut och springa men jag har fått ont i halsen så det fick bli en rask promenad istället så att det inte skulle bli värre tills imorrn när jag ska på bio men Josefin och co. Det blir premiären av "flickan som lekte med elden". När jag var ute på min lilla promenad iallafall så stötte jag på en räv, vi stod där och glodde på varandra ett tag tills jag bestämmde mig för att vända eftersom att jag inte vågade gå förbi den stackars räven, haha.

Imorrn bosätter jag mig även hos pappa i några nätter. Så vi får se hur det blir med uppdatering i helgen, men det löser sig nog för jag tror att dom har köpt en ny dator? Nej, nu ska jag lägga mig och sova och kurera mig så att jag inte blir mer "sjuk".

godnatt-pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0