sjuk?

Åkte iväg till Linnea igårkväll och kollade på film och hade det mysigt med henne och Elin. Vi somnade kl. tolv!? Vanligtvis brukar vi somna runt fem på morgonen. Det måste vara skolan som tar kol på oss...
Aja, jag somnade iaf med huvudvärk och när jag vaknade på 06.50 på morgonen var det värre, jag mådde även illa. Så jag väckte stackars Linnea och bad om en alvedon, snäll som hon är gick hon upp och hämtade en och gav mig en ögonbindel så att jag skulle kunna somna om igen. Känner mig fortfarande lite krasslig... Vill ju inte bli sjuk nu när dansen drar igång på Tisdag och allt! Ikväll kanske jag åker iväg till mormor och morfar som jag inte träffat på ett tag. Det är så skönt att vara där och bli ompysslad när man är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låten är så himla fin <3

2009-09-06 @ 21:34:07
URL: http://mestjosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0