happyday

Hej på er sweeties!
Igår redovisade jag två steg i franskan och idag ett steg i matten. Plus att min mattelärare sa åt mig att han tyckte att jag skulle satsa på mvg istället för vg för att jag tydligen hade kapacitet för det. Haha, sånt här har ni säkert inget intresse av att höra men jag är faktiskt stolt över mig själv. Självpepp för fulla muggar nu så löser sig säkert resten!

Idag föjlde jag med hem till Ronja för lite födelsedags fika, jätte mysigt var det. Det bjöds på varm choklad och tårta m.m. mums! Du fyller inte förns på fredag, men grattis i förskott vännen! ♥


gammal bild på sötnosen, men lika söt för det! Flickorna pyntade hennes cykel med ballonger dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: ronjiis

tack lilla söta rara gumman, <3

2009-09-17 @ 16:45:40
URL: http://ronjadeboer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0